Hopp over navigasjon
    
Søk med mobilen
Omslagsbilde
""
Logg inn øverst til høyre, med nasjonalt lnr for å gi stjernekast
Utgitt:
cop. 2016 . - Bok . - 141 s.
Bokmål
Opplysninger:
Få bransjer er mer opptatt av å tenke utenfor boksen enn PR-bransjen, men likevel ender mange opp med stereotype løsninger når de skildrer kulturer og etnisiteter, hevder forfatterne i denne boken. Selv om Norge er en liten nasjon, rommer den nordmenn med bakgrunn fra over 200 land og stater. Dette bør gjenspeiles i massekommunikasjon, både i kommersiell reklame og i offentlig eller politisk informasjon. De argumenterer videre for at kreative bransjer trenger et større etnisk mangfold i egne rekker, dersom de skal kunne tenke nytt. Omtalen er utarbeidet av BS.
Hylleplass:
659.2 ASH
Bestill       Husk denne

(beta)Bli den første til å skrive anmeldelse

NrAvdelingBindPlasseringNoteStatusHylle
1Sølvberget, 3. etasje På hylla 659.2 ASH

Kjære bror


Umar Ashraf (red.) & Linn W. Firdaous Nikkerud (red.) ; Noman Mubashir ... [et al.]
Bok utgitt 2018
Ledig (Avd.: Sølvberget, 3. etasje - Plassering: Fagbøker 305.38 KJÆ)
Bestill Husk denne

Hvit PR : hvorfor det er viktig å lykkes med fleretnisk kommunikasjon


av Umar Ashraf (Umar Ashraf, Ellen Reiss)
Bok utgitt 2016
Ledig (Avd.: Sølvberget, 3. etasje 659.2 ASH)
Bestill Husk denne
Vis alltid denne fanen

Bibliotekarenes bokanmeldelser - fra anbefalinger.deichman.no

Vis alltid denne fanen
  • Tips en venn om Hvit PR : hvorfor det er viktig
  • Del på Facebook
  • Vis Facebooks Liker-knapp
  • Del på Twitter
  • Vis QR-kode med lenke for mobil
  • Foreslå innkjøp
  • Annen visning

Huskeliste

Lista er tom